اخبار و اطلاعات روز دنيا

بالاخره تاریخ معرفی تلفن‌ هوشمند Samsung Galaxy S3 مشخص شد. این گوشی اندرویدی که شایعات جذاب زیادی در مورد آن شنیده‌ایم، قرار است روز 3 می (14 اردیبهشت) در لندن رونمایی شود. سامسونگ با استفاده از یک دعوت‌نامه که طراحی جالب و ساده‌ای دارد، خبرنگاران را تنها با استفاده از یک جمله "بیا و گالاکسی بعدی را ببین" به کنگره معرفی گوشی جدیدش فراخوانده است. به نظر شما آیا این دعوت‌نامه نیز مانند دعوت‌نامه‌های کمپانی اپل، رمزنگاری شده است و وجود دو رنگ آبی و سفید در آن می‌تواند نشانه خاصی باشد؟

بعد از ماه‌ها انتظار و حدس و گمان در مورد گوشی جدید سامسونگ، دعوت‌نامه این کمپانی که با رنگ آبی و سفید تزئین شده برای خبرنگاران ارسال شد تا آنها را با کنگره معرفی "Galaxy S3" دعوت کند.

اما از ظاهر دعوت‌نامه مروموز سامسونگ چه چیزی را می‌توان فهمید؟

روی دعوت‌نامه چند نقاشی به تصویر کشیده شده که قالب خاصی ندارند. این نقاشی ها، می‌توانند نشان‌دهنده خلاقیت سامسونگ در تولید Galaxy S3 باشد. شاید هم سامسونگ با نمایش تصویر نقاشی شده، قصد داشته به کاربران اعلام کند که این گوشی مانند Galaxy Note دارای قلم است.

این تلفن همراه که انتظار می‌رود با نمایشگر ۴٫۶۵ یا ۴٫۷ اینچی با وضوح ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل و فناوری Super AMOLED Plus عرضه شود، اولین دستاورد سامسونگ در حوزه موبایل خواهد بود که قادر است تصاویر با وضوح بالا (HD) را به‌صورت حقیقی نشان دهد.

پردازنده چهار هسته‌ای Exynos 4412 با توان پردازشی ۵۰ درصد بیشتر نسبت به Galaxy S II، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی، ماژول NFC و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم از دیگر مشخصاتی است که احتمال می‌رود دستاورد جدید سامسونگ در حوزه تلفن‌های همراه با خود به همراه داشته باشد. موضوعی که تا نزدیک به دو هفته دیگر به‌طور کامل روشن خواهد شد.

نکته دیگر در مورد نسل سوم تلفن همراه گالاکسی S آن است که سامسونگ موفق شده در طول تمام این مدت طراحی و مشخصات این گوشی جنجالی را از دید رسانه‌ها و خبرنگاران کنجکاو دنیای فناوری اطلاعات مخفی نگه دارد که در نوع خود بسیار جالب توجه است.

این کنگره در Earls Court Exhibition Center لندن راس ساعت 7 بعد از ظهر (10:30 شب به وقت تهران) برگزار خواهد شد.

 

"پایان خبر"

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید اومیدوارم از مطالب خوشتون بیاد نظر یادتون نره من سعی میکنم این وب سایت همیشه به روز باشه تا هروقت که میایدمطلب جدید و خوب داشته باشه با تشکر
آخرین مطالب
موضوعات