One Sony، استراتژی جدید کازو هیرایی برای نجات سونی: تمرکز بر تصویربرداری دیجیتال، بازی و موبایل
 
اخبار و اطلاعات روز دنيا

بعد از شایعات مختلف درباره برنامه های مدیرعامل تازه وارد سونی برای نجات این شرکت معظم از وضعیت ناگوار فعلی و همچنین اعلام رسمی ضرر مالی 6‪.‬4 میلیارد دلاری سال 2011 سونی ، بالاخره آقای کازو هیرایی طرح و استراتژی خود برای سال 2012 سونی را اعلام کردند: One Sony‪.‬

همانطور که حدس زده می شد، اولین بخش این طرح، حذف ۱۰۰۰۰ هزار شغل طی یک سال آینده است که سونی می گوید بسیاری از آنها مربوط به محصولات و کسب و کارهایی هستند که سونی آنها را به دیگر شرکت ها فروخته یا تعطیل کرده است. این طرح و نقشه راه، هم اکنون تمرکز اصلی سال ۲۰۱۲ خود را بر روی سه بخش تصویربرداری دیجیتال، بازی و موبایل گذارده است. طبق برنامه توسعه سونی، قرار است. این بخش ها تا سال ۲۰۱۴ بیش از ۷۰ درصد فروش این شرکت را تشکیل دهند.

کار و کسب HDTV سونی هم قرار است طی این برنامه دست خوش تغییراتی شده و با بهبود خط تولید و کاهش هزینه ها، تا سال ۲۰۱۴ به سود دهی برسد. البته در این میان، هنوز در خصوص تکنولوژی هایی مانند OLED و Crystal LED که سونی قول توسعه و تجاری سازی آنها را داده بود، صحبتی به میان نیامده و به نظر می رسد سرنوشت آنها در هاله ای از ابهام فرو رفته باشد.

به نظر شما این مدیرعامل تازه وارد تا چه میزان می تواند در بهبود وضعیت سونی موفق عمل کرده و این شرکت را به جایگاه سودآور قبلی خود برگرداند؟ آیا One Sony نوشداروی این شرکت دیرپای آسیایی خواهد بود؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
24 / 1 / 1391برچسب:, :: 7:30 PM
مهرداد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید اومیدوارم از مطالب خوشتون بیاد نظر یادتون نره من سعی میکنم این وب سایت همیشه به روز باشه تا هروقت که میایدمطلب جدید و خوب داشته باشه با تشکر
آخرین مطالب
موضوعات