اخبار و اطلاعات روز دنيا

شرکت سامسونگ اعلام کرده که انتظار دارد سود این شرکت در فصل اول سال جاری میلادی دو برابر شده باشد. این افزایش سود به لطف فروش بالای تلفن های هوشمند این شرکت به وجود آمده است.

سامسونگ اعلام کرده سود اجرایی اش در سه ماهه اول سال میلادی به ۵.۱ میلیارد دلار خواهد رسید و تلفن های سری گلکسی مانند گلکسی S و Note نقش اصلی را در این سود دهی داشته اند.

تحلیل گران می گویند این رشد سود به این خاطر است که سامسونگ با وجود رقابت زیاد در بازار، همچنان حاشیه سود مناسبی را برای محصولات اش انتخاب کرده است.

البته اوضاع برای تمام بخش های این شرکت اینقدر خوب نبوده. برای مثال بخش تولید چیپ های حافظه به خاطر افت قیمت های جهانی با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می کند. اما این شرکت می گوید با افزایش قیمت آنها در فصل آینده، این بخش نیز کمک بزرگی به سود دهی خواهد کرد.

نکته مهم در مورد فصل اول این است که سود دهی سامسونگ از میزان پیش بینی شده بیشتر بوده است و این یک برگ برنده برای این شرکت به حساب می آید. پیش بینی می شود این شرکت در فصل دوم نیز بین ۶.۵ تا ۷.۵ میلیارد دلار سود اجرایی کسب کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
18 / 1 / 1391برچسب:, :: 1:41 PM
مهرداد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید اومیدوارم از مطالب خوشتون بیاد نظر یادتون نره من سعی میکنم این وب سایت همیشه به روز باشه تا هروقت که میایدمطلب جدید و خوب داشته باشه با تشکر
آخرین مطالب
موضوعات