ورود گوگل به کارزاری تازه: فروشگاه آنلاین تبلت
 
اخبار و اطلاعات روز دنيا

سال گذشته که گوگل تصمیم خود مبنی بر خرید موتورولا را اعلام کرد، بسیاری از آدم‌های خبره پیش بینی می کردند که گوگل هیچ خیالی برای تصاحب موتورولا ندارد،‌ بلکه برای به دست آوردن پتنت‌ها است که بخش موبایل موتورولا را می‌خرد. اما در سمت دیگر عده‌ای معتقد بودند که ممکن است لری پیج به این نتیجه رسیده باشد که گوگل باید وارد کسب و کار گجت‌ها بشود. استناد این گروه بر این بود که اپل با سیستم یکپارچه‌اش، تلفن‌های هوشمند و تبلت‌هایی بهتر از گوگل درست می‌کند و شاید گوگل هم باید رویکرد مشابهی را اتخاذ کند.



در مدت زمانی که از اعلام این خرید بزرگ می‌گذرد، بیشتر و بیشتر این نظریه به واقعیت نزدیک شده که در حقیقت، لری پیج خواهان ساخت گجت است. به گزارش وال استریت ژورنال، آخرین شاهد این مدعا، آن است که گوگل در حال برنامه‌ریزی برای گشایش یک فروشگاه اینترنتی تبلت است که در آن تبلت‌های اندرویدی را عرضه خواهد کرد. در ابتدا، گوگل در این فروشگاه به عرضه تبلت‌های شرکای سخت‌افزاریش، مثل Asus و Samsung خواهد پرداخت. ولی ممکن است تبلت‌ها با نشان تجاری مشترک و درج نام گوگل بر روی آنها، برای فروش گذاشته شوند. و سپس، وقتی قرارداد خرید موتورولا نهایی شد، فروشگاه آنلاین گوگل، تنها به فروش تبلت‌های گوگل خواهد پرداخت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
16 / 1 / 1391برچسب:, :: 12:15 AM
مهرداد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید اومیدوارم از مطالب خوشتون بیاد نظر یادتون نره من سعی میکنم این وب سایت همیشه به روز باشه تا هروقت که میایدمطلب جدید و خوب داشته باشه با تشکر
آخرین مطالب
موضوعات