حمله به بازیگر زن
 
اخبار و اطلاعات روز دنيا

زمانی که کیم کارداشیان برای افتتاح خط تولید عطر جدیدش True Refection وارد مراسم میشد، زن آسیایی ناشناسی با آرد سفیدی به او حمله کرد وآرد رو برسر کیم پاشید و تمام موها و پشت لباس کیم با آرد -که بعدا معلوم شد آرد کیک پزی است – پوشانده شد. بعد از حمله، کیم به یک اتاق خصوصی راهنمایی شد تا کت آردیش رو دربیاره و آرد رو ازسر و روش پاک کنه و بعدش دوباره به فرش قرمز بازگشت. زن حمله کننده توسط پلیس‌هایی که بعد از اطلاع ماجرا به پلیس ، به محل آمده بودند دستگیر شد. همچنین آتش نشانی هم به محل خوانده شد تا ماده آردی رو شناسایی کنه.

حمله ی وحشیانه یک زن آسیایی به کیم کارداشیان+تصاویر

 

حمله ی وحشیانه یک زن آسیایی به کیم کارداشیان+تصاویر

این حمله به احتمال زیاد از سوی معترضانی است که به علاقه‌ی وافر کیم به پوست خز اعتراض دارند. مجمع حمایت از حقوق حیوانات چندی پیش بیلبوردی از کیم با لباسی از خز نصب کرده بود درحالی که عکس دو بچه روباه هم به عکس اضافه شده و در زیر اون نوشته شده بود: کیم: این بچه ها مادرشون رو میخوان. مادرشون پشت سر تو نیست؟
همچنین نماینده‌ی کریس همفریس همسر تازه جدا شده‌ی کیم، در اعلامیه ای دخالت او را در این حمله انکار کرد. بعضی‌ها معتقدند این حمله هم برای جنجال خبری بیشتر توسط خود کیم ترتیب داده شده بوده.
کلوئی کارداشیان بلافاصله بعد از این اتفاق در توئیترش نوشت : » من افتخار می کنم که کیم چطور از پس چنین موقعیتی براومد. ای کاش من امشب به جای خواهرم بودم. شرط می بندم اون زن حتی جرات پیدا نمی کرد تلاشی برای این کار بکنه»


 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
15 / 1 / 1391برچسب:, :: 12:35 AM
میلاد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید اومیدوارم از مطالب خوشتون بیاد نظر یادتون نره من سعی میکنم این وب سایت همیشه به روز باشه تا هروقت که میایدمطلب جدید و خوب داشته باشه با تشکر
آخرین مطالب
موضوعات