اخبار و اطلاعات روز دنيا

جوان ها اگر عینک هم داشته باشند معمولا کمتر پیش می آید به دو عینک مجرا نیاز داشته باشند. اما در افراد مسن تر زیاد می بینید که دارای دو عینک هستند: یکی برای مطالعه و یک عینک دوربین هم برای کارهای دیگر. حالا عینک Empower در نمایشگاه امسال وعده می دهد که یک عینک هر دو کار را انجام می دهد و می توانید تنها با یک بار لمس دسته، کاری کنید که لنز عینک تبدیل به حالت مخصوص مطالعه شود و با یک لمس دیگر تبدیل به عینک دوربین معمولی تان گردد!


how_it_works-modes_narenji.jpg

جادوی این عینک در اینجا است که شما با شیشه معمولی طرف نیستید. پیشرفت الکترونیک به کمک emPower آمده تا شما یک لنز داشته باشید که از کریستال مایع شفاف ساخته شده. وقتی دسته عینک را لمس می کنید با یک جریان الکتریکی میزان فوکوس لنز، توسط کریستال مایع تغییر می کند و در نتیجه عینک شما تبدیل به عینک مطالعه می شود.

جالب اینجا است که می توانید میزان فوکوس را هم با حرکت دستتان روی دسته عینک تنظیم کنید.


how_it_works-charger_narenji.jpg

برای استفاده از عینک نیاز است که آن را شاژر کنید. شرکت سازنده می گوید هر بار شارژ آن برای ۲ تا ۳ روز استفاده کافی است. و برای شارژ آن یک شب تا صبح لازم است روی شارژر مخصوص قرار بگیرد.

این عینک با قیمت ۱۲۰۰ دلار وارد بازار خواهد شد. فعلا برای جایگزین شدن به جای عینک های رایج، گران است. اما می توان تصورش را کرد تا چند سال دیگر با فراگیر شدن و ارزان شدن این فناوری بتوانیم با قیمت های بسیار ارزان تر آن را داشته باشیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
20 / 12 / 1390برچسب:, :: 2:47 PM
مهرداد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید اومیدوارم از مطالب خوشتون بیاد نظر یادتون نره من سعی میکنم این وب سایت همیشه به روز باشه تا هروقت که میایدمطلب جدید و خوب داشته باشه با تشکر
آخرین مطالب
موضوعات