اخبار و اطلاعات روز دنيا

دفترچه تماس تلفن یکی از پر استفاده ترین امکانات یک تلفن هوشمند است. با پیشرفت تلفن ها شما می توانید امکانات مختلفی در دفترچه تماس تان داشته باشید که آن را از یک لیست ساده حاوی اسامی و شماره تلفن ها خارج می کند.

 

اگر شما هم جزو کسانی هستید که معتقدند Contact Manager تلفنشان میتواند قابلیت های بیشتری داشته باشد، قطعاً اپلیکیشن Smartr برای شما جالب خواهد بود.

 

این اپلیکیشن با امکانات بسیاری که با خود به همراه می‌آورد، خیلی سریع شما را قانع میکند تا آن را جایگزین برنامه اصلی تلفن خود کنید. Smartr پس از نصب خیلی سریع شماره های داخل تلفن شما و Contact های ایمیل شما را به دیتابیس خود اضافه میکند. (برای این کار لازم است که یک حساب کاربری در وب سایت آن ایجاد کنید) در گام بعدی اپلیکیشن اطلاعات و شماره های افراد را از شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و توییتر و… جمع میکند و در خود ذخیره میکند.

 

از قابلیت های جالب این اپلیکیشن میتوان به این موضوع اشاره کرد که هر شماره ای را که انتخاب کنید ، تمام ارتباطاتتان با آن فرد برایتان لیست میشود، از تماس ها و پیامک ها گرفته تا اتفاقات رخ داده در شبکه های اجتماعی بین شما! برنامه همچنین میتواند شماره ها را بر اساس بیشترین تعاملات رخ داده مرتب کند که این ویژگی در پیدا کردن سریع تر شماره مورد نظر بسیار میتواند به شما کمک کند. در نهایت نیز شما میتوانید شماره های خود را در ابرها ذخیره کنید تا هرکجا به آنها نیاز داشتید بتوانید بهشان دسترسی داشته باشید.

 

با توجه به رایگان بودن اپلیکیشن، تجربه آن میتواند جالب باشد. کاربران اندروید از

کافه بازار

و اپل داران نیز از

اپ استور

میتوانند این اپلیکیشن را دانلود کنند.

 

اگر نمی خواهید دفترچه تماس تان را در اختیار وب سایت دیگری قرار بدهید، اپلیکیشنی به نام

GO Contacts

برای اندروید امکانات خوب زیادی را به دفترچه تلفن شما اضافه می کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
6 / 1 / 1391برچسب:, :: 11:25 PM
مهرداد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید اومیدوارم از مطالب خوشتون بیاد نظر یادتون نره من سعی میکنم این وب سایت همیشه به روز باشه تا هروقت که میایدمطلب جدید و خوب داشته باشه با تشکر
آخرین مطالب
موضوعات