چقدر طول می کشد تا گجت ها وارد زندگی ما بشوند؟
 
اخبار و اطلاعات روز دنيا

به نظرتان از زمانی که یک گجت جدید وارد بازار بشود تا زمانی که درصد زیادی از مردم آن را بخرند و استفاده کنند چقدر طول می کشد؟

این موضوع یک بررسی بوده که بررسی کرده ۷ سال بعد از ورود گجت های مشهور، چند درصد از مردم آن را استفاده می کرده اند. جالب اینجا است که نتایج بررسی نشان داد که بوم باکس ها (همان ضبط های استریوی بزرگ قدیمی) بعد از ۷ سال توسط بیش از ۶۰ درصد مردم آمریکا مورد استفاده قرار می گرفتند. در حالی که تلفن های همراه با اینکه هم اکنون بسیار فراگیر هستند اما در ۷ سال اول رشد بسیار کمی داشتند.

البته نباید فراموش کنیم گجت هایی که به تکنولوژی های ارتباطی مربوط میشوند به خاطر کمبود زیر ساخت ها و مشکلات مختلف مدت طولانی تری نیاز دارند تا به بلوغ لازم رسیده و قلب کاربران را تصرف کنند.

این بررسی روی گجت های ۵۰ سال گذشته انجام شده و جالب اینجا است که پخش کننده های سی دی و دی وی دی نیز با سرعت وارد خانه ها شده و حتی از VCR های قدیمی هم سرعت رشد بیشتری داشته اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
6 / 1 / 1391برچسب:, :: 7:57 AM
مهرداد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید اومیدوارم از مطالب خوشتون بیاد نظر یادتون نره من سعی میکنم این وب سایت همیشه به روز باشه تا هروقت که میایدمطلب جدید و خوب داشته باشه با تشکر
آخرین مطالب
موضوعات