برنده بهترین سنسور دوربین دیجیتال جهان: نیکون D800
 
اخبار و اطلاعات روز دنيا

در عکاسی دیجیتال سنسور دوربین یکی از مهمترین نقش ها را در تهیه یک عکس خوب به عهده دارد. و احتمالا می دانید که فقط این مگاپیسکل سنسور نیست که اهمیت دارد و فاکتورهای مختلفی در نتیجه نهایی کار یک سنسور دوربین موثر هستند.

حالا آزمایشگاه DxOMark سنسور بهترین دوربین های عکاسی موجود حال حاضر را بررسی کرده و می گوید در فعلا اگر به دنبال بهترین سنسور دنیا می گردید باید دوربین نیکون D800 را انتخاب کنید.

این سنسور به دقت در مقایسه با دیگر مدل های نیکون و همچنین دوربین های کانن EOS 5D Mark II مقایسه شده و این موسسه می گوید، از نظر عمق رنگ ها، dynamic range و کارایی در نور کم این سنسور از همه مدل های دیگر عملکرد بهتری دارد.

البته آنها می گویند نسبت قیمت به کیفیت در این دوربین واقعی نیست. ضمن اینکه در دنیای رقابت مقام ها ماندنی نیست و هنوز این موسسه سنسور D800 نیکون را با مدل های کانن Mark III و 1DX مقایسه نکرده است.

اما تا از راه رسیدن این مدل ها می توانید به D800 به عنوان دارنده سنسور برتر نگاه کنید و بعد از آن باید منتظر نتایج جدید باشیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
5 / 1 / 1391برچسب:, :: 1:10 PM
مهرداد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید اومیدوارم از مطالب خوشتون بیاد نظر یادتون نره من سعی میکنم این وب سایت همیشه به روز باشه تا هروقت که میایدمطلب جدید و خوب داشته باشه با تشکر
آخرین مطالب
موضوعات