دانلود رایگان نسخه بتای فتوشاپ CS6، گامی دیگر به سوی ویدیوشاپ
 
اخبار و اطلاعات روز دنيا

تقریبا دو سال از عرضه آخرین نسخه برنامه فتوشاپ توسط Adobe می گذرد و کم کم وقت آن رسیده که مهندسان این شرکت به فکر نسخه تازه تری از این نرم افزار حرفه ای ویرایش عکس (و از نسخه ۵، ویرایش فیلم) باشند. شب گذشته این شرکت نسخه بتا Adobe Photoshop CS6 را رونمایی و معرفی کرد که شامل بیش از ۶۵ امکان و قابلیت جدید و رابط کاربری تازه ای است.

 

search.jpg

شاید شما بخش ویرایش ویدیو را در فتوشاپ CS5 ندیده باشید و یا با آن چندان سروکار نداشته اید، اما در نسخه ششم این نرم افزار، ویرایش ویدیویی تبدیل به یکی از بخش های اصلی برنامه شده است و امکانات ویژه ای به آن اضافه شده اند. ابزارهای برش جدیدی به آن اضافه شده، قابلیت جستجوی لایه ها را دارید، بازیابی خودکار در اختیارتان هست و دوست داران خطوط نقطه چین برنامه Illustrator هم اکنون ابزارهای وکتوری همانند آن برنامه را در اینجا به خدمت می گیرند.

 

raw.jpg

علاوه بر این بسیاری از قابلیت ها و ابزارها هم بهبود یافته اند. رابط کاربری فتوشاپ هم برای کاربرد بهتر، تغییرات فراوانی پیدا کرده است. پس زمینه و محیط کار آن به صورت پیش فرض سیاه شده و آیکون ها و منوهای دست و پا گیر کمی جمع و جورتر شده و از سر راه کنار رفته اند. حتی مراحل نصب هم دوباره سازی شده است. هم اکنون قبل از نصب باید با استفاده از اکانت Adobe ID خود، درون برنامه لاگین کنید. دلیل آن هم این است که Adobe قصد دارد در اولین نصب شماره سریال برنامه را در اکانت Adobe ID شما نگهداری کند تا در دفعات بعدی دیگر نیازی به جستجو جهت یافتن آن نباشد و به راحتی برنامه را نصب کنید. هر چند که این موضوع برای کاربرانی که نسخه های کرک شده را استفاده می کنند، می تواند خبر بدی باشد!

 

hed2.jpg

البته چیزی که اصلا تغییر نکرده قیمت است. نسخه استاندارد برنامه به قیمت ۶۹۹ دلار به فروش خواهد رسید و نسخه extended آن ۹۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. البته از هم اکنون با مراجعه به سایت شرکت Adobe می توانید نسخه بتای فتوشاپ CS6 را به رایگان دانلود کرده و بر روی کامپیوترتان نصب کنید. نسخه بتا فعلا فقط از زبان های انگلیسی و ژاپنی پشتیبانی می کند، اما احتمالا ارزش امتحان کردن را دارد!

 

دانلود فتوشاپ CS6 بتا ویژه مک ‫-‬ 984 مگابایت
دانلود فتوشاپ CS6 بتا ویژه ویندوز ‫-‬ 1‪.‬7 گیگابایت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
3 / 1 / 1391برچسب:, :: 9:40 PM
مهرداد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید اومیدوارم از مطالب خوشتون بیاد نظر یادتون نره من سعی میکنم این وب سایت همیشه به روز باشه تا هروقت که میایدمطلب جدید و خوب داشته باشه با تشکر
آخرین مطالب
موضوعات