تولید حرارت بیشتر در آیپد جدید نسبت به آیپد 2
 
اخبار و اطلاعات روز دنيا

دست و پنجه نرم کردن اپل با مشکلات بعد از ارائه محصول، کم کم تبدیل به یک روال مرسوم می شود. پس از جنجال مشکل آنتن دهی آیفون 4 و بحث های پیرامون آن، حال نوبت به New iPad رسیده است که تنها چند روز پس از ارائه برای اپل دردسر ساز شود.

از روز دوشنبه در اینترنت گزارش هایی دیده می شود که آیپد جدید داغ شده و گرمای آن به حدی بالا می رود که باعث بروز ایراد در کار دستگاه، نمایش پیام های خطا و حتی خاموش شدن موقت آن می گردد. لذا سایت tweakers‪.‬net تصمیم گرفت که به انجام برخی تست های گرمایی بر روی آیپد جدید بپردازد.

در این آزمون آنها برنامه GLBbenchmark را برای ۵ دقیقه بر روی آیپد ۲ و آیپد جدید اجرا کرده و آنگاه با دوربین های مادون قرمز حساس به گرما از آنها عکسبرداری کردند. این بنچ مارک باعث استفاده سنگین از تمامی قطعات و بخش های دستگاه می گردد. همان گونه که در عکس می بینید، بخش پایین-سمت راست آیپد جدید که روشن تر دیده می شود، دمای 33‪.‬6 درجه سانتی گراد را ثبت کرده است. در آیپد 2 هم این بخش دمای 28‪.‬3 درجه سانتیگرادی را دارد.

بدین معنی که تنها پس از ۵ دقیقه کار سنگین، شاهد ۵ درجه تفاوت دما میان این دو تبلت و داغ شدن بیشتر آیپد جدید هستیم. البته با توجه به باتری بزرگتر و قطعات سخت افزاری قوی تر و سریع تر، مقداری تولید گرما عادی به نظر می رسد، اما باید دید که آیا این میزان آنقدر افزایش خواهد داشت که مشکل ساز شده و یا باعث آزار کاربر گردد.

البته اپل تا کنون در این خصوص تنها از طریق روابط عمومی اش اعلام نظر کرده و در جواب All Things Digital گفته است: «آیپد جدید با صفحه رتینای عالی و جذاب، چیپ A5X، و پشتیبانی از 4G LTE به همراه عمر باتری ۱۰ ساعته عرضه می شود. که همه اینها در محدوده دمایی مشخص ما به خوبی کار می کنند. اگر کاربران هرگونه نگرانی درخصوص کالای شان دارند، می توانند با AppleCare تماس بگیرند.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
3 / 1 / 1391برچسب:, :: 10:26 AM
مهرداد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید اومیدوارم از مطالب خوشتون بیاد نظر یادتون نره من سعی میکنم این وب سایت همیشه به روز باشه تا هروقت که میایدمطلب جدید و خوب داشته باشه با تشکر
آخرین مطالب
موضوعات