اپلیکیشن های رایگان باطری بیشتری مصرف می کنند
 
اخبار و اطلاعات روز دنيا

هیچ کس نیست که نرم افزار رایگان را دوست نداشته باشد. اما نتایج یک بررسی نشان میدهد که نرم افزارهای رایگان در تلفن های هوشمند باطری بیشتری مصرف می کنند.

این تحقیق که روی تلفن های اندرویدی و ویندوز فون انجام شده، نشان می دهد در مورد برخی از نرم افزارهای رایگان تا ۷۵ درصد انرژی مصرفی به بخش تبلیغات اختصاص می یابد و خود نرم افزار به انرژی کمی نیاز دارد.

ضمن اینکه این نرم افزارها از نظر مصرف مناسب و کمتر انرژی به خوبی نرم افزارهای پولی بهینه نشده اند. برای مثال در بررسی انجام شده روی بازی مشهور پرندگان خشمگین، فقط ۲۰ درصد انرژی مصرفی به خود بازی اختصاص داشت و بقیه صرف تبلیغات و استفاده از جی پی اس برای پیدا کردن موقعیت کاربر و نشان دادن تبلیغ مناسب به او می شد.

اپلیکیشن های رایگان معمولا دارای تبلیغات یا ابزارهای جانبی برای پول در آوردن هستند و همین سبب مصرف بیشتر انرژی در آنها می شود. اکثر آنها مرتب به اینترنت متصل شده و علاوه بر دریافت و ارسال اطلاعات از جی پی اس هم استفاده می کنند. ضمن اینکه در برخی از آنها به خاطر رایگان بودن، ممکن است برنامه نویس ها انگیزه کمی برای بهینه سازی نرم افزار شان داشته باشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
1 / 1 / 1391برچسب:, :: 5:25 AM
مهرداد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید اومیدوارم از مطالب خوشتون بیاد نظر یادتون نره من سعی میکنم این وب سایت همیشه به روز باشه تا هروقت که میایدمطلب جدید و خوب داشته باشه با تشکر
آخرین مطالب
موضوعات