اخبار و اطلاعات روز دنيا

با آهنگسازان موسیقی الکترونیک کشور لهستان چقدر آشنا هستید..؟!

از موسیقی کشور لهستان ، خصوصا” موسیقی الکترونیک در این کشور که سخنی گفته می شود نام آهنگساز جوان ولی پر پیشرفت این کشور یعنی Dieter Werner در ذهن نقش می بندد! مخصوصا” موسیقی گذرگاه ناخودآگاه که اثری جاوادانه در نوع خود به شما می رود!

ولی آهنگساز انتخابی امروز ما دیتر ورنر نیست! اگر علاقمند آشنائی با ایشان هستید باید به عرض شما برسانیم که: لاروک دیراف استانتوم یا به زبان انگلیسی Larouk Dyraff Stantom ملقب به Dj Stantom در سال ۱۹۸۵ در ورشو ، متولد شد! از همان کودکی وارد موسیقی شد و شروع به نواختن پیانو کرد و پس از ورود به تحصیلات عالیه موسیقی ، ساز های الکترونیک را برای خود برگزید! اولین موسیقی حرفه ای ساخته شده توسط استانتوم که در سال ۲۰۰۵ به بازار موسیقی عرضه شد ” Stadium Of Sound ” نام گرفت که با فروش بسیار بالایی مواجه شد.

بعد از آن ” عاشق طلوع خورشید ” یا همان Love of Sunrise در سال ۲۰۰۷ در آلبومی با همین نام به صورت رسمی وارد بازار کرد که با فروش ۲/۵ میلیون نسخه ای مواجه شد! استانتوم هم اکنون جز آهنگسازان برجسته کشور لهستان بشمار می رود و در حال حاضر نیز کارمند رسمی بخش موسیقی شبکه اول تلویزیون ملی کشور لهستان مشغول به کار است و همچنین در دانشگاه نیز تحصیلات خود را در رشته مورد علاقه خود یعنی موسیقی ادامه می دهد.

Stantom – Stadium Of Sound (Radio Edit) | Size: 3.7 MB | Direct Link

معروفیت و شروع به کار این آهنگساز رو با موسیقی ” Stadium Of Sound ” یا همون استادیوم صدا ها عنوان کردیم که در سال ۲۰۰۵ توسط کمپانی قدرتمند شبکه ۱ تلویزیون ملی لهستان پشتیبانی می شد! این موسیقی که در نوع خود در این کشور بسیار منحصر به فرد است و هنگامی که به بازار عرضه شد با فروش بسیار بالای رو به گردید ، متاسفانه در انحصار چند کمپانی معروف جهت انتشار قرار گرفته است و زیاد در جهان شناخته شده نیست!

ولی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از این موسیقی بسیار زیبا و شنیدنی بار ها در شبکه ۳ و شبکه ۵ (شبکه تهران) هنگام پخش میان برنامه ها ، گزارش های ورزشی و بخش های گزیده جراید استفاده نموده

 

دانلود با لینک مستقیم و حجم ۳٫۷ مگابایت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
29 / 12 / 1390برچسب:, :: 9:20 AM
مهرداد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید اومیدوارم از مطالب خوشتون بیاد نظر یادتون نره من سعی میکنم این وب سایت همیشه به روز باشه تا هروقت که میایدمطلب جدید و خوب داشته باشه با تشکر
آخرین مطالب
موضوعات