نگاه جدید شرکت THX به سینمای خانگی
 
اخبار و اطلاعات روز دنيا

ساخت یک سینمای خانگی با کیفیت عالی نیاز به زحمت و هزینه بالایی دارد. و البته باید فضای کافی هم برای چیدن مناسب اسپیکرها داشته باشید. اما حالا شرکت THX می خواهد با یک راه حل جدید مشکل را حل کند. سیستم اسپیکرهایی که به صورت خطی ردیف می شوند و می توانند حتی در زیر تلویزیون قرار بگیرند.



در این سیستم از مجموع ۹۲ اسپیکر استفاده می شود. ۳۰ عدد با طیف پایین، ۳۰ عدد در حد وسط و ۳۲ تای دیگر فرکانس های بالا را پوشش می دهد. این سیستم اجازه می دهد که صدا با کیفیت عالی به گوش شنونده ها برسد و بهتر اینکه می تواند ۸ نقطه مناسب برای نشستن و گوش کردن به وجود بیاورد.



یکی از مشکلات اصلی اکثر سیستم های سینمای خانگی در اینجا است که تنها یک نقطه مناسب برای یک فرد جهت شنیدن صدای مناسب در اختیار قرار می دهند. چیزی که به آن sweet spot می گویند. اما موتور صوتی جدید ۸ sweet spot ایجاد می کند.



قیمت و زمان ورود به بازار سیستم جدید هنوز اعلام نشده، اما این شرکت سال ها است که مشغول کار بر روی این طراحی است و به نظر می رسد قصد دارد محصول نهایی اش را تا چند ماه دیگر وارد بازار کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
29 / 12 / 1390برچسب:, :: 8:55 AM
مهرداد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید اومیدوارم از مطالب خوشتون بیاد نظر یادتون نره من سعی میکنم این وب سایت همیشه به روز باشه تا هروقت که میایدمطلب جدید و خوب داشته باشه با تشکر
آخرین مطالب
موضوعات