اخبار و اطلاعات روز دنيا

fficepod-narenji_ir.jpg 

 


دنیايي که در آن زندگی مي کنيم به سمت و سوي عجیبی در حال حرکت است. همه کارها از طریق خطوط و شبکه هاي ارتباطی نظير اینترنت انجام می شود. دیگر لازم نیست برای خیلی از کارها از خانه بیرون برويد . حتی مي توانید براي ادامه تحصيل پشت کامپيوتر شخصی خود نشسته و از طريق اینترنت تحصيل کنید.

 


فشرده شدن تمامي کارها در یک لپ تاپ کوچک و ميز کاری شخصي خانه دیر يا زود از ما کارمند خانه نشيني می سازد. برای همين یک شرکت طراح دکوراسیون با نام OfficePod در طرحي يک اتاق کار قابل حمل و پيش ساخته برای استفاده کارمندان خانه نشین ارائه کرد.

 


این اتاق کار متحرک از جنس مواد بازيافتي موجود در طبیعت مي باشد و به آسانی در فضای منزل شما بنا می شود. هدف اصلي از طراحي این اتاقک، جداسازی فضاي کار از فضای اصلي منزل است که رعايت این استاندارد در سلامت و افزايش راندمان کاري بسیار موثر است.

 


از قيمت تمام شده و زمان عرضه این اتاقک خبری در دسترس نيست اما به محض ورود، من که يکي از طرفداران خريد این محصول خواهم بود. شما را نمي دانم!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
29 / 12 / 1390برچسب:, :: 8:36 AM
مهرداد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید اومیدوارم از مطالب خوشتون بیاد نظر یادتون نره من سعی میکنم این وب سایت همیشه به روز باشه تا هروقت که میایدمطلب جدید و خوب داشته باشه با تشکر
آخرین مطالب
موضوعات