خانه های ساعتی برای دوستداران ساعت
 
اخبار و اطلاعات روز دنيا

این پنت هوس در برج ساعت محله منهتن می تواند تمام آن چیزی باشد که در زندگی آرزو می کردید. محیط خصوصی، فضای بزرگ و نمای ۳۶۰ درجه ای از شهر نیویورک در زیر پای شما است. فقط کافی است ۲۳.۵ میلیون دلار ناقابل هزینه کنید تا آپارتمانی با چهار ساعت بزرگ در پنجره های ۴ متری چهار طرف آن داشته باشید. از این پس یک پنت هوس ۳ طبقه (triplex) با ۳ اتاق خواب و ۳ حمام در اختیار دارید که گرمای زمستانی لازم برای کل آن از طریق سنگفرش کف تامین می شود.

 

در حقیقت این آپارتمان ۶۵۰ متر مربعی، نسخه ای از آپارتمان برج ساعت گاتهام سیتی در فیلم های بتمن است. این آپارتمان دارای یک آسانسور اختصاصی و تکنولوژی یکپارچه ویژه ای برای کنترل دما، نور، تهویه و سیستم صوتی و تصویری است. حفاظ کنار پله های این پنت هوس هم از جنس شیشه نشکن به همراه پایه های فولاد ضد خش انتخاب شده است.

 

برج ساعت منهتن در سال ۱۹۱۴ یه عنوان یک ساختمان تجاری-صنعتی ساخته شد. این ساختمان سپس با تغییر کاربری به اداره کار نیویورک تبدیل شد. سپس در سال ۱۹۹۸ آن را به یک مجتمع مسکونی با ۱۲۴ آپارتمان تبدیل کردند، که پنت هاوس موردنظر در بالای آن قرار گرفته است.

 

این پنت هوس با چنین قیمت گزافی از سال ۲۰۰۹ برای فروش عرضه شده و هنوز مشتری برای آن پیدا نشده است. لذا اگر گنجی یافتید یا ارثیه هنگفتی نصیب تان شد، هنوز برای زندگی در این بهشت دیر نشده است. و نکته نهایی اینکه، گرانترین آپارتمانی که تا به حال در منهتن به فروش رفته، ۱۱ میلیون دلار قیمت داشته است.

 

0clocktapt01.jpg

0clocktapt05.jpg

0clocktapt06.jpg


نظرات شما عزیزان:

yas
ساعت20:14---28 اسفند 1390
واقعا قیمتش خیلی ارزونه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
27 / 12 / 1390برچسب:, :: 11:15 AM
مهرداد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید اومیدوارم از مطالب خوشتون بیاد نظر یادتون نره من سعی میکنم این وب سایت همیشه به روز باشه تا هروقت که میایدمطلب جدید و خوب داشته باشه با تشکر
آخرین مطالب
موضوعات