اخبار و اطلاعات روز دنيا

آثار گرد و غباری وی بیشتر شبیه بیانیه های سازمان محیط زیست در برابر آلودگی هوای شهرش است، نقاشی های آلیسون کورتسون بسیار ماهرانه طراحی شده اند و پیام کاملا متفاوتی را در بر دارند. هنرمند به واسطه نقاشی های گرد و غبارش تلاش می کند این واقعیت را که “ماده عموماً فضای خالی است” و مواد فقط از طریق تعامل با انسانها و موجودات زنده ای که با آنها در ارتباطند ارزش پیدا می کنند، به تصویر بکشد. به همین دلیل، در تمام آثار نقاشی گرد و غبار خود سوژه های بشری رنگی هستند، در حالی که پس زمینه آنها دوباره با گرد و غبار خلق شده است.

نقاشی با گرد و غبار
جالب تر آنکه آلیسون گرد و غبار مورد نیاز برای طراحی های خود را از فضای زندگی سوژه خود جمع آوری می کند. از آنجا که برخی از آثارش سایزی حدود ۷۰ اینچ دارند، جمع آوری گرد و غبار لازم جهت طراحی، معمولاً چند ماه طول می کشد. همانطور که انتظار می رود، گرد و غبار حاصل از گردگیری خانه سوژه های وی، نیاز وی را جهت طراحی هایش مرتفع می سازد.

نقاشی با گرد و غبار

حالا با داشتن گرد و غبار لازم، ابتدا وی طرح سوژه بشری خود را با رنگ روغن بر روی بوم می کشد و آنرا آرام آرام به سمت پس زمینه گسترش می دهد. آلیسون توضیح می دهد: “من گرد و غبار را بر روی بوم می پاشم و آنرا به طرزی ماهرانه با یک برس بر روی بوم کار می کنم. زمانی که نقاشی تمام شد، گرد و غبار کار شده روی طرح، با سیلر اکریلیک پوشانده می شود.”
نقاشی با گرد و غبار
نقاشی با گرد و غبار
نقاشی با گرد و غبار
نقاشی با گرد و غبار


نظرات شما عزیزان:

yas
ساعت21:30---24 اسفند 1390
واقعا تصاویر زیبایی بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
24 / 12 / 1390برچسب:, :: 9:19 PM
میلاد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید اومیدوارم از مطالب خوشتون بیاد نظر یادتون نره من سعی میکنم این وب سایت همیشه به روز باشه تا هروقت که میایدمطلب جدید و خوب داشته باشه با تشکر
آخرین مطالب
موضوعات