بی خانمان ها، ایستگاه های سیار 4G!
 
اخبار و اطلاعات روز دنيا

در زمان برگزاری كنفرانس تکنولوژی SXSW در شهر Austin ایالت تگزاس آمریكا، بخش ابداع و نوآوری آژانس بازاریابی BBH با نام BBH Labs دست به اقدامی متفاوت زده است. این شركت به ۱۳ داوطلب بی خانمان، مودم های بی سیم نسل چهارم (4G) و تی شرت هایی داده است كه روی آنها اسم فرد بی خانمان و نحوه دسترسی به اینترنت بی سیم از طریق ابزار همراه او نوشته شده است.


homeless-hotspot-narenji-ir.jpg

از این افراد خواسته شده به شلوغ ترین محل های كنفرانس رفته و كار خود را شروع نمایند. هركدام از آنها روزانه ۲۰ دلار حقوق ثابت داشته و در ضمن می توانستند هر میزان صدقه ای را كه بازدیدكنندگان به آنها می دهند، برای خود بردارند.



Saneel Radia مدیر واحد تحقیقات شركت BBH Labs اعلام كرده: «شركت ما هیچ سود مادی از این پروژه نخواهد برد و این كار صرفاً یك عمل خیرخواهانه است. ما قبلاً پروژه موفق دیگری را در نیویورك اجرا كرده ایم. جایی كه به تعدای از بی خانمان ها تلفن و یك اكانت توییتر دادیم تا با نوشتن از وضعیت خود دیگران را نیز آگاه نمایند.»



آقای Radia می گوید: «ایده این كار با دیدن بی خانمان هایی كه در خیابان روزنامه فروشی می كردند به ذهن مان رسید. این عمل موجب افزایش توجه عمومی به وضعیت بی خانمان ها می شود. از این طریق آنها می توانند داستان زندگی خود را برای مردم بازگو كنند.»



آقای Gibbs مسوول نواخانه ای كه این ۱۳ داوطلب مددجوی آن هستند می گوید: «ماهیت كارآفرینی فراوان این پروژه مرا متعجب كرده است. این یك فرصت شغلی جدید است. جدا از این كه چه شخص یا شركتی آنرا پیشنهاد می دهد.»



كلارنس، یكی از بی خانمان های داوطلب میگوید: «۵۴ ساله و اهل نیواورلئان هستم. خانه ام را در طوفان كاترینا از دست دادم و از آن روز تاكنون بی خانمان بوده ام. این كار موجب شده بتوانم با مردم صحبت كنم و احساس كنم برای خود شغلی دارم.»



پس از پایان كار كنفرانس، كلارنس به همراه دوستان خود سایتی به نام Homeless hotspots دایر كرده و مشغول ادامه خدمات رسانی سیار است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
24 / 12 / 1390برچسب:, :: 3:44 PM
مهرداد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید اومیدوارم از مطالب خوشتون بیاد نظر یادتون نره من سعی میکنم این وب سایت همیشه به روز باشه تا هروقت که میایدمطلب جدید و خوب داشته باشه با تشکر
آخرین مطالب
موضوعات