اخبار و اطلاعات روز دنيا

مدیر حوزه سه عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد همچنین از مرگ سه در این حادثه خبر داد.

برخورد پژو و کامیون در بزرگراه شهید چراغچی مشهد1

برخورد پژو و کامیون در بزرگراه شهید چراغچی مشهد

ابوالفضل تیموری با بیان اینکه از میان چهار سرنشین این پژو، تنها یک زن زنده مانده و یک مرد و دو زن دیگر جان باخته‌اند، گفت: زمانی که وقوع حادثه به آتش‌نشانی اطلاع داده شد، با توجه به حجم تماس‌های مردمی، نوع و شدت حادثه سه گروه نجات سبک و سنگین و یک گروه اطفای حریق و خودرو جرثقیل بنز ۲۵ تنی به محل حادثه اعزام شد.

برخورد پژو و کامیون در بزرگراه شهید چراغچی مشهد

برخورد پژو و کامیون در بزرگراه شهید چراغچی مشهد

مدیر حوزه سه عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد افزود: اعلام همکاران ما در خصوص بار سنگینی ترافیکی مردم در دو طرف بلوار برای تماشا که باعث اختلال در کار امدادرسانی شده بود، سبب شد تا آتش‌نشانی مجبور به اعزام نیروها از ۱۳ ایستگاه مختلف و از سه جهت شود، همچنین خودروهای دو ایستگاه‌ها مجبور شدند برای سریع‌تر رسیدن به محل حادثه برعکس خیابان وارد معبر شدند.

برخورد پژو و کامیون در بزرگراه شهید چراغچی مشهد

تیموری اظهار داشت: نیروها زمان رسیدن به محل حادثه، به وسیله جک و قیچی هیدرولیکی یک سرنشین زن حدود ۳۵ ساله را زنده از لابه‌لای آهن پاره‌ها خارج کرده و تحویل اورژانس دادند. با ورود چرثقیل ۲۵ تنی و بلند کردن کامیون روی ماشین سواری که تبدیل به آهن پاره شده بود، مشخص می‌شود سه سرنشین شامل دو خانم و یک آقا در دم جان باختند.

برخورد پژو و کامیون در بزرگراه شهید چراغچی مشهد

تیموری با گلایه از ازدحام مردم در محل حادثه گفت: مردم روی تجهیزات ما راه می‌رفتند و سبب اختلال در کار امدادرسانی بودند که باعث شد ما از نیروی انتظامی بخواهیم تا در متفرق کردن مردم ما را یاری کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
23 / 12 / 1390برچسب:, :: 1:7 PM
میلاد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید اومیدوارم از مطالب خوشتون بیاد نظر یادتون نره من سعی میکنم این وب سایت همیشه به روز باشه تا هروقت که میایدمطلب جدید و خوب داشته باشه با تشکر
آخرین مطالب
موضوعات