اخبار و اطلاعات روز دنيا

سامسونگ الکتریکز به همراه شرکت اتومبیل سازی تویوتا امروز در نمایشگاه جهانی موبایل، MWC اعلام کرده اند که قصد دارند طی همکاری مشترکی این امکان را فراهم آورند تا تلفن های همراه هوشمند به سیستم هدایت اتومبیل وصل شده و همراه با آن، امکانات بیشتری را در اختیار راننده و سرنشینان بگذارند.

به همین منظور سامسونگ قصد دارد با تولید اپلیکیشن Mobile Car Application برای ابزارهای اندرویدی آنها را با سیستم های IVI یا «اطلاعاتی- سرگرمی درون اتومبیلی» در ماشین های مدرن امروزی سینک و همسان کند. با استفاده از چنین امکانی شما قادر خواهید بود که از دستورات صوتی موبایل برای کنترل سیستم IVI ماشین استفاده کرده یا اینکه با اینترنت تلفن همراه تان، کارکرد جی پی اس اتومبیل را بهبود ببخشید.

البته هم اکنون تنها چیزی که در خصوص این سیستم جدید می دانیم، مطالبی است که از مراسم خبری سامسونگ و اعلام این همکاری توسط این دو شرکت منتشر شده است. و برای اطلاعات بیشتر احتمالا باید تا فصل دوم سال جاری میلادی و عرضه تجاری چنین تکنولوژی صبر کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
17 / 12 / 1390برچسب:, :: 8:36 PM
مهرداد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید اومیدوارم از مطالب خوشتون بیاد نظر یادتون نره من سعی میکنم این وب سایت همیشه به روز باشه تا هروقت که میایدمطلب جدید و خوب داشته باشه با تشکر
آخرین مطالب
موضوعات