اخبار و اطلاعات روز دنيا

اگر به خاطر داشته باشید، هفته گذشته درباره مقاله نیویورک تایمز در خصوص عینک های هوشمند گوگل صحبت کردیم و برخی از خصوصیات احتمالی و حدسیاتی در مورد قیمت و زمان ارائه آنها به بازار را به بحث گذاشیتم. اما به نظر می رسد که این محصول چنان جنجالی و جذاب است که بازار شایعات و صحب درباره آن همیشه داغ است.

همان گونه که قبلا اشاره کردیم احتمالا گوگل تا پایان سال جاری عینک های دارای صفحه نمایش را معرفی خواهد کرد. و البته از هم اکنون شروع به تبلیغ برای جذب طراح و مهندسین خبره جهت تولید نقشه های با واقعیت افزوده نموده است. در شرح وظایف شغل طراح آمده است، گوگل به فردی نیاز دارد که بتواند «پلتفرم های موبایل، نقشه های واقعیت افزوده و موقعیت جغرافیایی یا geo‪-‬location را با فعالیت های ریل تایم و لحظه ای کاربر در هم ادغام کند.»

البته هنوز هیچ شواهدی در دست نیست که این تبلیغات استخدامی گوگل ارتباطی با عینک هوشمند مورد شایعه داشته باشد. اما زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد. هر چه جلوتر می رویم داستان جذاب تر شده و علاقه مان به داشتن یکی از این عینک ها بیشتر می شود. اما در کنار آن سوال های زیادی هم اینجا می شود که پاسخ به آنها می تواند به درک بهتر این تکنولوژی جدید کمک زیادی کند. مثلا اینکه این عینک واقعا چگونه کار می کند؟ و اینکه آیا قرار است این تکنولوژی گوگل تبدیل به یک محصول عمومی و همه گیر شود یا اینکه فقط در کمد لابراتوارهای این شرکت خاک بخورد؟

در ادامه مطلب با ما باشید تا جواب سوالاتی از این دست را در مصاحبه Wired با Blair MacIntyre رئیس آزمایشگاه محیط های افزده در Georgia Tech بیابید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
17 / 12 / 1390برچسب:, :: 8:36 PM
مهرداد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید اومیدوارم از مطالب خوشتون بیاد نظر یادتون نره من سعی میکنم این وب سایت همیشه به روز باشه تا هروقت که میایدمطلب جدید و خوب داشته باشه با تشکر
آخرین مطالب
موضوعات