اخبار و اطلاعات روز دنيا

speed11 بازی بی نظیر NEED FOR SPEED Shift v1.0.62

ماشین ها با سرعت های بی نهایت را در NEED FOR SPEED Shift تجربه کنید. سال ها است که نام Need For Speed در بین طرفداران ماشین سواری نقش بسته است و هم اکنون میتوانید نسخه اندروید این بازی را دریافت و از آن لذت ببرید. این بازی که از کمپانی EA منتشر شده از گرافیک فوق العاده ای برخوردار بوده و صداگذاری بازی هم قابل قبول بوده است. NFS Shift با بهره مندی از سنسور حرکتی , کنترل فرمان را در اختیار شما قرار میدهد. این بازی دارای مسابقات متعدد می باشد که با پشت سر گذشتن این مراحل موجودی پول شما افزایش پیدا می کند و به شما این امکان را می دهد که ماشین خودرا عوض کنید و با امکانات جالب و زیبا شخصی سازی یا اسپرت نمایید.

 

 

speed21 بازی بی نظیر NEED FOR SPEED Shift v1.0.62

speed3 بازی بی نظیر NEED FOR SPEED Shift v1.0.62

speed4 بازی بی نظیر NEED FOR SPEED Shift v1.0.62

speed5 بازی بی نظیر NEED FOR SPEED Shift v1.0.62

 

راهنمای نصب:

گیم دیتا را از حالت فشرده خارج کرده و خود پوشه com.ideaworks3d.nfsshift را در مسیر SDCARD \ Android \ data گوشی خود کپی کنید. فایل نصبی بازی را در گوشی خود نصب کنید. توجه داشته باشید برای اولین بار ممکن است بازی کند اجرا شود، که این مشکل برطرف می شود. و دوم اینکه بهتر است یک بار گوشی خود را ریستارت کنید.

 

>> دانلود گیم دیتا با حجم ۱۰۱٫۹۸ مگابایت مناسب با تمام پردازنده ها


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
23 / 12 / 1390برچسب:, :: 9:33 AM
مهرداد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید اومیدوارم از مطالب خوشتون بیاد نظر یادتون نره من سعی میکنم این وب سایت همیشه به روز باشه تا هروقت که میایدمطلب جدید و خوب داشته باشه با تشکر
آخرین مطالب
موضوعات