نوکیا در حال ساخت تبلت ۱۰ اینچی برای ویندوز 8
 
اخبار و اطلاعات روز دنيا

نوکیا بعد از بستن قرارداد همکاری با مایکروسافت مشغول ارایه تلفن های ویندوز فون است. اما مثل اینکه قرار است این همکاری بیشتر از اینها گسترش پیدا کند. اخبار جدید حاکی از این است که این شرکت تصمیم دارد تا پایان سال جاری میلادی با یک تبلت ۱۰ اینچی با سیستم عامل ویندوز 8 به رقابت این بازار نیز وارد شود.

گفته می شود این تبلت قرار است جزو نخستین تبلت هایی ویندوز 8 بازار باشد و با یک پردازشگر دو هسته ای Qualcomm کار خواهد کرد.

نوکیا با اینکه هنوز در ابتدای راه ورود به بازار ویندوز فون است، اما موفق شده با طراحی خوب تلفن های لومیا، رقابت را از دست HTC و سامسونگ خارج کند و حالا بزرگ ترین فروشنده تلفن های ویندوز فون به حساب می آید و اگر تبلت ویندوزی اش را هم با همان کیفیت و طراحی خوب سری لومیا بسازد، احتمالا با استقبال خوب کاربران مواجه خواهد شد و این همان چیزی است که مایکروسافت هم از آن استقبال می کند.

مایکروسافت قصد دارد همزمان با ارایه ویندوز 8 نسخه نهایی، تبلت های این سیستم عامل را هم وارد بازار کند و در این میان به یک تبلت پیشرو با طراحی عالی و سخت افزار مناسب نیاز دارد و تجربه همکاری های قبلی نشان داده که این شرکت بهتر از همه با نوکیا امکان همکاری را خواهد داشت. بنابراین تبلت نوکیا احتمالا محصول شاخص ویندوز 8 در ابتدای معرفی خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
23 / 12 / 1390برچسب:, :: 8:51 AM
مهرداد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید اومیدوارم از مطالب خوشتون بیاد نظر یادتون نره من سعی میکنم این وب سایت همیشه به روز باشه تا هروقت که میایدمطلب جدید و خوب داشته باشه با تشکر
آخرین مطالب
موضوعات