دیدار مدیرعامل باشگاه پیروزی با رئیس فدراسیون فوتبال قطر
 
اخبار و اطلاعات روز دنيا
 

 

 

محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پیروزی با رئیس فدراسیون فوتبال قطرمحمد رویانیان که در مسیر بازگشت از ریاض توقف یک روزه ای در دوحه داشتند با آقای شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی رئیس فدراسیون فوتبال قطر دیدار و گفتگو نمودند.


، در این دیدار که آقای عبدالله سهرابی سفیر کشورمان در دوحه هم حضور داشت طرف قطری ضمن تقدیر و تشکر از میهمان نوازی گرم ایرانیان و بویژه فدراسیون فوتبال کشورمان در میزبانی اخیر خود در طول برگزاری مسابقات فوتبال تیم ملی دو کشور در بازی های قهرمانی جام جهانی , به سفر خود پس از 12 سال به تهران اشاره نموده و از دیدارهای صمیمی و راهگشا با عباسی وزیر ورزش و امور جوانان و آقای کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و مدیرعامل باشگاه پیروزی به نیکی یاد كرد.

 

در این دیدار رویانیان ضمن تقدیر از میزبانی خوب فدراسیون فوتبال قطر در ارائه خدمات رایگان اردوی چهار روزه تیم فوتبال پیروزی در دوحه قبل از انجام بازی با تیم الاهلی عربستان, خواستار تداوم همکاری ها و تبادل هیئت های ورزشی و گذراندن اردوهای مختلف در دو کشور جهت ارتقي جایگاه فوتبال 2 کشور شد.

 

سفیر کشورمان در این دیدار ضمن اهمیت توجه به سلامتی و ورزش جوامع اسلامی در خصوص تشکیل انجمن های دوستی ورزشی خصوصاً رشته ورزشی فوتبال در آستانه جام جهانی فوتبال 2022 اشاره  كرد که استعداد جوانان ایرانی در همه رشته ها بویژه ورزش فوتبال زبانزد می باشد برنامه ریزی و سازماندهی تیم های ورزشی و مبادله تجربیات و رفت و آمد مقامات مسئول و تشکیل آکادمی مشترک جهت بالا بردن سطح تخصص های ورزشکاران خاص فوتبال از طرح های طرف ایرانی می باشد.

 

شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی رئیس فدراسیون فوتبال ضمن استقبال از این طرح آمادگی کشورش جهت تحقق این موضوعات را اعلام و قرار شد کمیته ویژه ای جهت اجرایی نمودن آن تشکیل شود.

 وی در پایان ضمن ابراز مسرت از برگزاری انتخابات جدید فدراسیون فوتبال به علی کفاشیان تبریک و تهینت ابراز داشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
22 / 12 / 1390برچسب:, :: 12:24 AM
میلاد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید اومیدوارم از مطالب خوشتون بیاد نظر یادتون نره من سعی میکنم این وب سایت همیشه به روز باشه تا هروقت که میایدمطلب جدید و خوب داشته باشه با تشکر
آخرین مطالب
موضوعات