عزيزي خادم: فيفا و AFC ما را رصد مي كنند
 
اخبار و اطلاعات روز دنيا

عضو جديد هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال گفت: در حال حاضر فيفا و AFC ما را رصد مي كنند و ما در معرض ديد قرار داريم پس برخي اختلال ها در كار فدراسيون و زير سوال بردن انتخابات به نفع ما نيست.

شهاب الدين عزيزي خادم در گفت وگو با خبر نگاری گفت: در شرايط فعلي تنش به نفع فوتبال ما نيست و معتقدم بايد آرامش را به فدراسيون فوتبال بازگرداند.

وي با اشاره به دخالت قوه قضائيه گفت: قوه قضائيه نهادي مستقل است و خارج از تيم دولت فعاليت مي كند از طرفي كشورمان هم دموكرات است در نتيجه دخالت اين قوه نمي تواند براي فوتبال ما خطرناك باشد.

عزيزي خادم در خصوص بازگشت احتمالي عزيزمحمدي به فدراسيون فوتبال افزود: در جلسه هيئت رئيسه فقط بهروان به عنوان سرپرست موقت سازمان ليگ انتخاب شد و اصلا صحبتي از عزيزمحمدي به ميان نيامد، كفاشيان هم قرار شد طي يكي دو ماه آينده نايب رئيس دوم خود را انتخاب كند و به رياست سازمان ليگ منصوب كند از اين رو بعيد است عزيز محمدي برگردد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
22 / 12 / 1390برچسب:, :: 12:22 AM
میلاد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید اومیدوارم از مطالب خوشتون بیاد نظر یادتون نره من سعی میکنم این وب سایت همیشه به روز باشه تا هروقت که میایدمطلب جدید و خوب داشته باشه با تشکر
آخرین مطالب
موضوعات