اخبار و اطلاعات روز دنيا
  

پاداش یک و نیم میلیونی برای کسب سود 200 میلیونی

پیامک هایی که قرار بود یا حذف شوند یا با کسب اجازه ارسال شوند باز هم براي همراه اول پول ساز خواهند بود

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از دو روز گذشته مشترکان همراه اول پیام کوتاهی با این مضمون دریافت کرده اند.
"مشترک گرامی سال نو مبارک ،‌دعای سال تحویل ،‌لحظه دقیق سال تحویل ،‌و طالع بینی سال جدید ،‌هدیه ای ویژه برای شماست که در روزهای آینده ،‌رایگان دریافت می کنید.در ضمن با فعالسازی هریک از سرویس های 2030 از امروز تا 3 فروردین 1391 می توانید در قرعه کشی یک دستگاه گلکسی نوت سامسونگ شرکت کنید برای دریافت فهرست سرویس ها یک پیامک خالی به 2030 ارسال کنید."

طبق اطلاعات به دست آمده شرکت فرستنده ،‌برای ارسال این پیامك ها تنها 600 هزار تومان دریافت کرد تا پیامك هاي عيدانه همراه اول را برای 45 میلیون نفر ارسال كند.


اگر تنها 25 ميليون مشترک  با یک پیام کوتاه بدون متن پاسخ این سرویس را بدهند و در صورتي كه این پیام کوتاه،‌با تعرفه پیام کوتاه فارسی محاسبه شود از این طریق و تنها با يک ترفند در آستانه سال نو 200میلیون تومان سود ناقابل نصیب همراه اول می شود و در قبال آن این اپراتور به مشترکانش یک گلکسی نوت سامسونگ هدیه می دهد که قیمت آن امروز در بازار تهران یک و نیم میلیون تومان است.


حالا فقط یک جمع و تفریق ساده می تواند حداقل سود همراه اول را نشان دهد.


200 میلیون تومان سود اولیه منهای 600هزار تومانی که به ارسال کننده داده شد ،منهای یک و نیم میلیون تومان هزینه جایزه همراه اول به تنها يك مشترك خوش شانس،‌در آخر 197 میلیون و نهصد هزار تومان سود ناقابل را نصیب همراه اول خواهد كرد.


این در حالی است که قرار بود برای ارسال اینگونه پیامک ها از مشترکان اجازه گرفته شود اما کمتر مشترکی را می توان دید که پیامک کسب اجازه را دریافت کرده و تنها چیزی که شنیده می شود اعتراض مردم به دریافت پیامک های گاه و بیگاه و کیفیت ضعیف آنتن دهی و نرسیدن پیام کوتاهها یا ارسال چند باره آن و اخذ هزینه از مشترکان است.


البته اگر همراه اول سودهاي سرشار به دست آمده را خرج بهبود كيفيت خدمات به مشتركان كند شايد صداي اعتراض مشتركان كمتر به گوش برسد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
22 / 12 / 1390برچسب:, :: 12:16 AM
میلاد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید اومیدوارم از مطالب خوشتون بیاد نظر یادتون نره من سعی میکنم این وب سایت همیشه به روز باشه تا هروقت که میایدمطلب جدید و خوب داشته باشه با تشکر
آخرین مطالب
موضوعات