گزینه های نامناسب برای مربیگری باشگاه چلسی انگلیس
 
اخبار و اطلاعات روز دنيا

چرا "گوآرديولا"، "مورينيو" و "بنيتس" گزينه هاي مناسبي براي مربيگري چلسي نيستند؟

در حاليکه هفته هاست از اخراج "آندره ويلاس بوآس" سرمربي پرتغالي چلسي مي گذرد، هنوز سران اين باشگاه به دنبال يک گزينه مناسب براي جانشين کردن وي هستند، اما قطعا "رافائل بنيتس"، "خوزه مورينيو" و "جوزپه گوآرديولا" هدايت آبي پوشان لندني را عهده دار نخواهند شد.

بسياري از کارشناسان فوتبال معتقدند، اگرچه باشگاه چلسي به يک سرمربي سرشناس نياز دارد، اما مسلما گوآرديولا، بنيتس و مورينيو مربي آينده اين تيم نخواهند بود.

اگرچه اخيرا مديربرنامه هاي رافائل بنيتس ديداري با مسئولان چلسي داشته است، اما همه مي دانند که وي روي نميکت اين باشگاه نخواهد نشست. اين مربي اسپانيايي اگرچه توانائيهاي خود را طي سالهاي اخير بارها ثابت کرده، اما نشان داده براي به موفقيت رساندن تيمي که عهده دار آنست، به پيش فرض هايي نياز دارد که در حال حاضر چلسي فاقد آنها است. اين تيم هم اکنون در ليگ قهرمانان اروپا در خطر حذف قرار دارد و زمان آزمون و خطا نيست.

اين گزارش حاکي است؛ خوزه مورينيو سرمربي مطرح کهکشاني ها نيز که نامش بعنوان يکي از نامزدهاي مربيگري چلسي مطرح مي شود، در ميان هواداران و مسئولان اين باشگاه محبوبيت خاصي دارد، اما مشکل اينجاست که چلسي در حال حاضر با وجود مالک ميلياردرش، رومان آبراموويچ، از لحاظ مالي در وضعيت چندان خوبي نيست و بايد به قوانين رياضتي فيفا تن بدهد. از طرفي مورينيو در خريد بازيکنان جديد مربي ولخرجي است و در باشگاه هايي که تاکنون فعاليت داشته، هزينه هاي هنگفتي را بر دوش سران آن گذاشته است؛ از اين رو مورينيو فلا گزينه مناسبي براي چلسي محسوب نمي شود.

اين گزارش حاکي است؛ "جوزپه گوآرديولا" سرمربي پرآوازه و موفق آبي اناري پوشان بارسلونا نيز يکي ديگر از نام هايي است که بعنوان جانشين آندره ويلاس بوآس مطرح شده، اما به نظر مي رسد وي فصل آينده نيز در بارسلونا بماند، اگرچه شايعاتي در خوص رفتن او از اين تيم مطرح شده است. شايد روزي وي را روي نيمکت مربيگري چلسي ببينيم، اما مسلما در اين فصل اتفاق مذکور رخ نخواهد داد.

در حال حاضر فابيو کاپلو از سرمربيگري تيم ملي کناره گيري کرده و بيکار است و مي تواند چلسي را رهبريکند. ديويد مويس از باشگاه اورتون نيز مي تواند يکي از گزينه هاي سرمربيگري آبي پوشان لندني باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
22 / 12 / 1390برچسب:, :: 11:40 AM
میلاد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید اومیدوارم از مطالب خوشتون بیاد نظر یادتون نره من سعی میکنم این وب سایت همیشه به روز باشه تا هروقت که میایدمطلب جدید و خوب داشته باشه با تشکر
آخرین مطالب
موضوعات