اخبار و اطلاعات روز دنيا
 

صرفه جویی سالانه 12 میلیون دلار با تولید سرسوزن داخلی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از صرفه جویی سالانه 12 میلیون دلار با بهره برداری از خط تولید 7 محصول یکبار مصرف پزشکی در کارخانه آوا پزشک شهرستان آشتیان خبر داد.

 

دکتر وحید دستجردی،‌وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: این سرنگ ها با یک سوم قیمت مشابه سرنگ های خارجی وارد بازار می شود و این برای بیماران انسولینی که گاهی در یک روز 6 بار تزریق می کنند مفید خواهد بود و منجر به کاهش هزینه درمان از جیب مردم می شود.

وی با اعلام اینکه هم اکنون 85 درصد تجهیزات پزشکی یکبارمصرف در داخل کشور تولید می شود اظهار داشت: با برنامه ریزی های انجام شده می توانیم 100 درصد نیازهای داخلی به تجهیزات پزشکی یکبار مصرف را در داخل کشور تولید کنیم.

گفتنی است‌؛ در مراسم آغاز به کار خط تولید تجهیزات پزشکی یکبار مصرف در شرکت آواپزشک آشتیان 7 محصول جدید رونمایی شد و در این مراسم دکتر سلطان خواه، معاون علمی رئیس جمهور و مهندس شعبانی فر استاندار استان مرکزی نیز حضور داشتند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
22 / 12 / 1390برچسب:, :: 10:36 AM
میلاد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید اومیدوارم از مطالب خوشتون بیاد نظر یادتون نره من سعی میکنم این وب سایت همیشه به روز باشه تا هروقت که میایدمطلب جدید و خوب داشته باشه با تشکر
آخرین مطالب
موضوعات