معرفی رسمی اچ تی سی One X در MWC 2012
 
اخبار و اطلاعات روز دنيا

اولین موبایل از سری One شرکت اچ تی سی، HTC One X است که دیروز هم به طور کامل با مشخصات آن آشنا شدید و شاید به نظر برسد دیگر چیز جالبی برای گفتن نداشته باشد. اما اولین نکته جذاب این محصول نام کد Endeavour یا Endeavor آن است که تقریبا دو هفته پیش آن را در نارنجی ملاقات کردید! یک موبایل قرص و محکم با بدنه ای یک تکه از پلی کربنات سفید و صفحه محافظ گوریلا گلاس، با صفحه نمایش ۴.۷ اینچی Super LCD 2 که 1280 در 720 پیکسل رزولوشن دارد.

همانطور که می دانید پردازشگر آن تگرا 3 انویدیا و چهار هسته ای است و یک گیگابایت رم DDR2 آن را همراهی می کند. حافظه داخلی آن ۳۲ گیگابایت است که ۲۶ گیگابایت آن برای کاربر قابل استفاده بوده و بقیه در اختیار سیستم عامل اندروید 4‪.‬0 است. البته این شرکت اعلام کرده برای مدل LTE این تلفن از پردازشگر Qualcomm Snapdragon S4 استفاده خواهد کرد.

دوربین ۸ مگاپیکسلی f‪/‬2‪.‬0 آن به ImageChip سیلیکون اچ تی سی مجهز بوده و تصاویر شفاف تری را در نور کم در اختیارتان می گذارد و همچنین هنگام فیلمبرداری 1080p هم امکان فوکوس خودکار دائمی را برای تان فراهم می آورد.

این همراه زیبای اچ تی سی قرار است از ماه آوریل وارد بازارهای جهانی شود. در ادامه مطلب می توانید ویدیوی معرفی HTC One X را مشاهده کنید



نظرات شما عزیزان:

arash
ساعت16:05---21 اسفند 1390
واقعا این گوشیا کامپیوتر نه گوشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
17 / 12 / 1390برچسب:, :: 7:40 PM
مهرداد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید اومیدوارم از مطالب خوشتون بیاد نظر یادتون نره من سعی میکنم این وب سایت همیشه به روز باشه تا هروقت که میایدمطلب جدید و خوب داشته باشه با تشکر
آخرین مطالب
موضوعات