اخبار و اطلاعات روز دنيا

mother_kiss.jpg

هیچ وقت فراموش نمی کنم یک بار در دوران نوجوانی هنگامی که برای زدن واکسن به مدرسه ما آمده بودند از ترس آمپول از پنجره ساختمان بیرون پریدم و از دست آن سرسوزن وحشتناک فرار کردم! هر چند که بعدا دستگیر شدم و واکسن را نوش جان کردم.

اگر مثل من از آمپول وحشت دارید این خبر برای شما خوشحال کننده خواهد بود. یک محقق ژاپنی روش جدیدی را برای تزریق دارو ابداع کرده است که در آن دارو بدون هیچ گونه دردی قابل تزریق است. بهتر از آن اینکه در این روش از سوزن های نوک تیز هم خبری نیست.

بهتر است بدانید که قبلا روش هایی برای تزریق دارو بدون استفاده از سرنگ و سر سوزن ابداع شده که در آن دارو با استفاده از فشار هوا تزریق می شود. اما استفاده از آنها به دلیل محدودیت ها رایج نشده است. در روش ابداعی جدید به جای استفاده از سوزن از قطعه ای کوچک و پلاستیکی استفاده میشود. و به گفته مخترع، این روش نسبت به دیگر روش های تزریق قبلی ارزان تر و راحت تر است.

در ویدیویی که توسط پایگاه نشنال جئوگرافی منتشر شده، می توان دید که این روش تزریق جدید دارو چگونه عمل میکند. هر چند که در مورد جزییات آن اطلاعاتی داده نمیشود.

 


برای توسعه و تولید انبوه روش جدید تزریق دارو سازمانی ایجاد شده است که قرار است در جهت ترویج آن سرمایه گذاری کند. جالب ترین بخش این ابداع اسمی است که بر روی آن گذاشته شده است. نام روش جدید را «بوسه مادر» گذاشته اند. فکرش را بکنید آن آمپول های وحشتناک تبدیل به بوسه مادر بشود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
21 / 12 / 1390برچسب:, :: 1:32 PM
مهرداد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید اومیدوارم از مطالب خوشتون بیاد نظر یادتون نره من سعی میکنم این وب سایت همیشه به روز باشه تا هروقت که میایدمطلب جدید و خوب داشته باشه با تشکر
آخرین مطالب
موضوعات