یک جفت جوراب انگشتی سخت و با دوام، جایگزینی برای کفش
 
اخبار و اطلاعات روز دنيا

احتمالا انواع مختلفی از جوراب های انگشتی را تا کنون دیده اید. شاید این بوت ۵ انگشتی Vibram هم جایی به چشم تان خورده باشد. شما نظرتان درباره این پاپوش ها چیست؟ با آنها احساس می کنید پاهای تان عریان هستند؟ یا اینکه ترجیح می دهید برای راحتی بیشتر حتما از آنها استفاده کنید. جدای از این مسایل، ممکن است پیش آمده باشد که هنگام صخره نوردی یا آب بازی کنار رودخانه و دریا، برای احساس آرامش و راحتی بیشتر کفش های تان را در آورده و دچار بریدگی های دردناکی با سنگ ها و زباله ها شده اید.

حالا شرکت Swiss Barefoot دست به ابتکار و تولید محصولی جدید برای حل این مشکل زده است: جوراب انگشتی با کفی سخت و بادوام. با پوشیدن این جوراب، دیگر هنگام راه رفتن در ساحل رودخانه و یا درون آب، نگران سنگ های برنده و زباله های خطرناک نیستید. و البته می توانید جریان آب و تک تک سنگ ریزه ها را هم با پاهای تان حس کرده و لذت ببرید.

در ساخت این جوراب ها از ۸ درصد اسپندکس ، ۱۰ درصد کتان، ۳۲ درصد پلی استر و مهمتر از همه ۵۰ درصد Kevlar استفاده شده است. کف این جوراب ها هم با لایه ای از پی وی سی تقویت شده تا در برابر بریدگی و پارگی مقاوم تر شود. با چنین موادی، در عین حال که پاهای تان تقریبا حسی شبیه به عریان بودن را در آب تجربه می کنند، میزان مناسبی از حفاظت را هم در اختیار دارید. و نکته پایانی اینکه هر جفت از این جوراب های مقاوم ۷۸ دلار برای تان آب می خورند.



نظرات شما عزیزان:

arash
ساعت15:47---21 اسفند 1390
هرچقدر هم که محکم باشه بازم برای آدمای لاغر مثل بیشتر جوونا خوب نیست

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
21 / 12 / 1390برچسب:, :: 2:7 AM
مهرداد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید اومیدوارم از مطالب خوشتون بیاد نظر یادتون نره من سعی میکنم این وب سایت همیشه به روز باشه تا هروقت که میایدمطلب جدید و خوب داشته باشه با تشکر
آخرین مطالب
موضوعات