تجهيز تلويزيون به اندرويد 4
 
اخبار و اطلاعات روز دنيا

دوست داريد سيستم عامل آندرويد روي تلويزيون خود داشته باشيد؟ آرزويتان برآورده شده، چرا که کارشناسان Always Innovating راه حل آن را که در واقع يک آندرويد نصب شده روي حافظه فلش است، يافته اند. تنها کاري که بايد بکنيد اين است که اين مبدل را به پورت HDMI تلويزيون خود وصل کنيد و تمام، آندرويد آماده است! مهم نيست تلويزيون شما از نوع هوشمند نباشد و يا ستاب باکس داخلي نداشته باشد تنها به يک پورت HDMI نياز خواهيد داشت.

اين دستگاه يک پردازنده داخلي TI دو هسته اي OMAP 4 و حافظه RAM با ظرفيت 256 مگابايت تا 1 گيگابايت دارد. اين دانگل HDMI از کارتهاي حافظه MicroSD براي ذخيره سازي داده ها استفاده و از شبکه هاي بي سيم WiFi و Bluetooth نيز پشتيباني مي کند. اين مبدل در واقع يک کامپيوتر بسيار کوچک با سيستم عامل آندرويد 4.0 (Ice Cream Sandwich) است.

استفاده از اين مبدل HDMI از طريق يک ريموت کنترل که داراي 9 دکمه جهت حرکت در منوها، دکمه هاي ويژه بازي و قابليت تشخيص صداست، امکان پذير است. از طريق اين کنترل از راه دور مي توان تمامي برنامه هاي آندرويد را اجرا و صفحات وب را مشاهده نمود. Always Innovating قصد دارد به جاي عرضه مستقيم اين محصول، امتياز توليد آن را به شرکتهاي ديگري واگذار نمايد. پيش بيني مي شود اولين نمونه توليدي اين مبدل، تابستان 2012 وارد بازار شود.

اين اولين بار نيست که دستگاهي شبيه به اين معرفي مي شود، در نوامبر 2011 (آذرماه 1390) نمونه ديگري به نام FXI Cotton Candy که داراي يک پورت HDMI در يک سمت و يک پورت USB در سمت ديگر بود، توسط يک شرکت نوروژي به نمايش درآمد که آن نيز هنوز در بازار عرضه نشده است. مطمئنا اين بازار نوپا خيلي جذاب است و به زودي خبرهاي جديدي از آن خواهيم شنيد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
20 / 12 / 1390برچسب:, :: 7:49 PM
مهرداد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید اومیدوارم از مطالب خوشتون بیاد نظر یادتون نره من سعی میکنم این وب سایت همیشه به روز باشه تا هروقت که میایدمطلب جدید و خوب داشته باشه با تشکر
آخرین مطالب
موضوعات